E-SENSJA MARKETINGU


Speaker1

PROWADZĄCY - MICHAŁ PILCH
CEO TECHYLABS

Założyciel Techy Labs Sp. Z O.O. – ekspert w obszarze ochrony danych osobowych, walidacji, pozyskiwania i generowania klientów online oraz automatyzacji sprzedaży w internecie.

Pomysłodawca, a zarazem twórca innowacyjnego systemu C-Live Walidacja (zajmujący się weryfikacją danych w czasie rzeczywistym).

Zwycięzca Business Mixer'a dla startupu C-Live walidacja w roku 2017. Bierze także czynny udział w promocji młodych przedsiębiorstw oraz start-upów.

Na dzień dzisiejszy współpracuje z największymi placówkami w Polsce z branży ubezpieczeń, bankowości, IT i innych.
Może mówić już o 15 - letnim doświadczeniu w branży IT oraz 8-letnim w marketingu na rynku polskim i zagranicznym

Więcej o kursie
Ornament

MARKETING


Zadaniem marketingu jest sprzedaż niekiedy rzeczy zbędnych i poprowadzenie klienta tak, aby zaczął pragnąć tego "czegoś", nawet jeśli 5 min temu wydawało mu się, że niczego nowego nie potrzebuje..


Zadaniem marketingu jest poznanie, a w dalszym toku zrozumienie konsumenta oraz zweryfikowanie, czy wyrób lub usługa satysfakcjonują klienta i w konsekwencji same się sprzedają.
W modelowej i mistrzowskiej sytuacji marketing winien - w następstwie działań - dać klienta, który jest zdecydowany dokonać zakupu.
W idealnym marketingu wszyscy powinni czuć się w potrzebie, wówczas wystarczy tylko dać dostęp do produktu lub usługi.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:
KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ
Ornament

FUNDAMENTALNYM BŁĘDEM JEST PODAWANIE TEORII, ZANIM ZDOBĘDZIE SIĘ DANE.

Speaker1

Pierwsza, fundamentalna zasada – grupa docelowa to nie są WSZYSCY, którzy mogą kupić Twój produkt.

Czy jeśli jakiś mężczyzna kupuje sobie damskie majtki (jako gadżet na imprezę kawalerską), to należy wliczyć go do grupy docelowej producentów bielizny damskiej?

No właśnie… Pomożemy Ci dojrzeć różnicę i zrozumieć, gdzie leży sedno problemów ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZACZYNAM!
KLIKNIJ
Zacznij już dziś!