E-SENSJA SAVOIR VIVRE / STYLI W KOMUNIKACJI


Agnieszka Jabłońska

PROWADZĄCY - AGNIESZKA JABŁOŃSKA
Trener, Coach

Prowadząca - AGNIESZKA JABŁOŃSKA Trener, Coach Od 21 lat pracuje w zawodzie trenera, głównie w sektorze usług finansowych. Prowadzi własną firmę szkoleniową Global Solutions. Współpracuje z najbardziej prestiżowymi instytucjami szkoleniowymi: House of Skills oraz Sandler Training Polska. Od ponad 20 lat pełni funkcję dyrektora ds. kontaktu z klientami w dwóch biurach Prawno-Rachunkowych. Realizuje projekty unijne przy Inkubatorach Przedsiębiorczości.

Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą - Sandler Selling System – metodologia działań handlowych oparta na innowacyjnej relacji technikach wywierania wpływu według know-how Sandler Training®, kultury biznesu, komunikacji, stresu, rekrutacji, wypalenia zawodowego, zarządzania czasem i zespołem, zarządzania zmianą. Pracuje jako Coach, głównie dla małych i średnich firm, najbardziej fascynuje ją Life Coaching.

Jest certyfikowanym Trenerem Systemu Sprzedaży wg metodologii Sandler Training®, certyfikowanym coachem International Coaching Community, posiada certyfikację Extended DISC, uzyskała tytuł Trenera XXI wieku , certyfikaty ze szkoleń: „Budowanie i wdrażanie procesów strategicznych w organizacjach w oparciu o strategiczne partnerstwo nowoczesnego HR”, „Praktyczne umiejętności trenerskie”, „Drama i playacting w pracy trenera” i wiele innych

Więcej o kursie
Ornament

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE / STYLE W KOMUNIKACJI


Odpowiednie zachowanie w określonych miejscach i sytuacjach jest w biznesie kluczowe. Savoir-vivre w biznesie to zbiór zasad, dobrych manier i zwyczajów obowiązujących w danym środowisku i kontekście, które umożliwiają nam swobodne funkcjonowanie w służbowym, oficjalnym gronie.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:
KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ
Ornament

Język ciała pozwala rozpoznać słowa, uwiarygodnić - ludzie nie potrafią kłamać językiem ciała.

Speaker1

PAMIĘTAJ! Zawsze i wszędzie: szacuj i analizuj sytuację; przemawiaj i komunikuj się adekwatnym tonem, używając trafnych słów i – co najważniejsze – nieustannie emanuj pewnością siebie niczym Supernova! Miej także na uwadze fakt, iż etykieta to – czasami – także zdolność do ziewania z zamkniętymi ustami. ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZACZYNAM!
KLIKNIJ
Zacznij już dziś!